2013

Publicerat: januari 2, 2013 i Böcker/Books

Gott nytt år på er! Hoppas ni hade en fin avslutningskväll på 2012. Själv jobbade jag till 22 men åkte sedan till bror och brorsbarn med vänner och firade in det nya året. Bubbel och raketer och allmänt glad tillställning. Vad har ni för förväntningar och förhoppningar på det nya året? Nyårslöften? Jag har bara ett och det är att försöka dokumentera de böcker jag läser, inte genom recensioner, så duktig är jag inte, men med bild, titel och författare. Bara för min egen skull egentligen, men här på bloggen för mitt eget minnes skull. Den slarvar jag iaf inte bort:-) till skillnad mot lappar och anteckningsböcker… Så, första boken för 2013, blir denna:

image

Förhoppningar? Ungefär som alltid, kunna leva ett hälsosammare liv, både kroppsligen och själsligen, ta vara på varje dag, vara tacksam och glad för det jag har… Nu ska jag bara lösa hur vägen dit ska se ut för att mina förhoppningar ska uppfyllas. Och så ska jag försöka blogga oftare och fota mer. Listan kan göras lång, men det är inga krav, bara eftersträvansvärt:-) Årets andra dag innehåller ”pedagogiska” samtal med två av mina kollegor, ett möte med anders verksamhetsledare och några timmar schemaläggning, lät det kul? Både och skulle jag vilja säga, men det blir bra när det är gjort:-)

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    JAG ska börja ”hårdträna” efter helgerna. Börja på en ny bok (lite parallellt med en bok i letton; läsplattan), Skapa kort och böcker, och få till mer med skärmaskinen som jag bara har ”nosat” på än!!! HOPPAS kunna resa någonstans också. Kommer säkert på mer framöver…

Lämna en kommentar