Fundering

Publicerat: juni 30, 2015 i Okategoriserade

Jag funderar… på hur jag ska göra med min blogg. Ska jag sluta blogga eller ska jag engagera mig mer, det är liksom det som är valen tänker jag. Jag vill ju blogga, det blir som en dagbok, att gå tillbaka för att minnas. Jag har en gammal blogg liggande, och den är rolig att gå in i ibland, läsa vad jag gjorde och kände på den tiden. Men, den här bloggen är ju sorgligt bortglömd… Det känns ibland som om jag inte har något att skriva om, men vad skrev jag om förr? Inte 17 levde jag ett spännande liv som jetset-kvinna då heller! Och nu håller jag ju också till på Instagram, men det är inte riktigt samma sak.
Nej, jag ska tänka igenom det ett par dagar så får vi se sen…

Jag kan ju meddela att jag har gjort premiärdoppet i år, det var kallt, riktigt kallt men ändå skönt. Det har varit svettigt och varmt på jobbet idag och det var härligt att faktiskt känna sig sval när jag gick upp ur vattnet. Men liiiite kallt var det, jag domnade nästan bort där en stund! 🙂
Sen tog vi en fika jag och mamma, på mysiga Skogshyddan, en räkmacka som inte gick av för hackor!!wpid-dsc_1479.jpg

 

 

wpid-dsc_1292.jpg

Utsikten är väl ok, över en del staden!wpid-20150630_212449.jpg

Nu är det packande som pågår medan jag lyssnar på fotbollen i bakgrunden, det är ju lite spännande får jag väl erkänna.
På torsdag bär det av till Töreboda, för festival, som gästas av bland annat Europe, Twisted Sister, Tomas Ledin och Ola Salo, tillsammans med en hög andra. Fest i dagarna tre alltså! Sen jobbar jag hela veckan efter och efter den så börjar min SEMESTER!!!

kommentarer
  1. Anna-Malin skriver:

    Hej
    Förstår att du kan tänka så, det har ju vi pratat om att jag tror jag skulle känna, vad gör jag som är tillräckligt intressant för att skriva liksom! Ja du får ju komma fram till hur du känner, tycker dock som läsare av din blogg att det är helt okej att du bara skriver när du känner för det, och att det därför kan bli sällan. Vi får se vad du beslutar, men vill bara säga att jag tycker den är mycket trevlig, och att jag allt skulle sakna den! Ha det nu kul på din resa till Töreboda, och hälsa joey Tempest.

  2. Sandra skriver:

    Är med på resonemanget och tror att jag förstår vad du menar!! Det bästa med sin blogg är ju att man får bestämma precis hur mycket man vill skriva, vad man vill skriva och hur ofta!! Såvida man inte har en läsarkrets på ett par tusen som ”måste” underhållas då dvs hehe! Det är en alternativ karriär ;-). Jet-setliv eller inte, det är mysigt och roligt att läsa din blogg – men det viktigaste är att du tycker att det är kul och att det ger dig något! Kram!

Kommentera

