Go’natt!

Publicerat: maj 8, 2015 i Okategoriserade

Klockan är halv tio en fredagkväll med ledig helg framför mig och jag HAR LAGT MIG! Jag ligger inte ens så här tidigt när jag börjar jobba sju…  Men jag är trött efter en vecka med långa dagar på jobbet och skit var det på tv, så varför inte ta en bok och krypa ner i sängen? Vovven tyckte likadant och maken ska upp halv fem så han var redan på väg dit.
Imorgon kommer mamma och vi ska röja lite här,  rensa och slänga grejer, sortera och sortera ut, och eftersom jag
lagt mig tidigt kanske jag vaknar pigg och utvilad. Eller inte…
På söndag sen kommer kanske brorsdottern hit och pysslar, förhoppningsvis. Det skulle bli dåligt väder och det är bästa pysselvädret 😀 Så, sov gott alla!

image

kommentarer
  1. Anna-Malin skriver:

    Bra att lägga sig tidigt ibland, för att ta igen några timmar. Låter som du planerat upp en bra helg där! Själv har jag någon liten lucka… Funderar på att hänga med Lillis ut till överby några timmar, hon ska dit, och det låter lite trevligt, men ibland när jag åker ut på sånt kan jag känna mig missnöjd efteråt, varför la jag min tid på det liksom! Imorgon hoppas jag faktiskt på lite regn. Vi behöver elda i Siviken, och vi alla har ju den STORA respekten för detta, så vi behöver regn för att våga. Ha det gott!

Kommentera

