Skapande

Publicerat: februari 15, 2015 i Okategoriserade

Idag har vi haft en spontan pysseldag, brorsdottern och jag. Hon skulle egentligen inte varit hos sin pappa men det blev ändringar och då passade vi på att scrappa lite. Idag kändes det bra! Bra i bemärkelsen roligt och inspirerande, kanske inte fullt så bra när jag ser på resultatet så här långt. Men det är väl processen som är det viktiga? Det konstiga är dock, att ju mer jag håller på desto mer grejer vill jag ha och behöver. Trots att jag har…. MASSOR med grejer… Ni skulle se mitt pysselrum, det är fullt med grejer, så jag nästan inte får plats själv, men ändå inte tillräckligt! 🙂 En del spelar, en del rökar, jag köper pysselgrejer!
Nu vill jag bo i mitt pysselrum, hela nästa vecka, men icke, det är bara jobb hela veckan!

wpid-dsc_0001.jpg

Men, den där jädra förkylningen alltså.. Ena dagen känner jag mig nästan bra, nästa dag (som idag) är jag tät, har jag en huvudvärk som inte släpper och en sjuklig trötthet! Fyra veckor nu, kanske snart dags att göra ett besök hos farbror doktorn?

kommentarer
  1. Anna-Malin skriver:

    JAA! Gå till doktorn, det får ju räcka någon gång liksom. Man ska inte behöva gå omkring halvdan om det inte är nödvändigt tycker jag!

  2. Sandra skriver:

    Processen är definitivt det viktiga! Men inte behöver du väl fundera kring resultatet?! Det ser ju jättefint ut 🙂 Jag hoppas verkligen att du mår bättre nu! Segdraget!

Kommentera

