Whiskyprovning

Publicerat: april 26, 2014 i Okategoriserade

image

Vilken fantastisk dag vi har hast idag, helt underbar väder! Jag hart ju tillbringat den med att testa whisky av alla de slag. Detta inmundigades med denna ljuvliga utsikt, och det hela var riktigt trevligt! Nu sitter jag och maken och tittar på Pluras kök, dricker vin och lyssnar på lite musik. Det är skönt att för en gångs skull ha liiiite tid tillsammans. Jag tackade till och med nej till en grillfest till förmån för att tillbringa tid tillsammans. Yeah, hurra för mig, det tar dig, prioritera oss!

kommentarer
  1. Anne skriver:

    Ibland måste man nog prioritera ”oss”…det har vi lärt oss här iaf. Det var väldigt lätt att lova bort sig till höger och vänster men ”vi” mådde inte så bra på det…

    Lycka är att våren och värmen har kommit..!!!

    KRAM

  2. Ms. T skriver:

    Jo, det kan vara svårt att säga nej, jättesvårt faktiskt. Men det är viktigt att ändå kunna göra det./ Är ingen whiskyälskare, men däremot har jag druckit Irish coffee några gånger!

Kommentera

