Solsken

Publicerat: mars 31, 2014 i Okategoriserade

Jag kan inte förstå hur vackert och härligt väder det har varit den här helgen, och då ha vi ändå inte kommit in i april.
I lördags var det vårstädning vid Vattenskidklubben och jag kunde inte vara så delaktig då jag hoppade på kryckor, men jag var där och supportade:-)

Det var premiäråk på vattenskidorna trots bara +7 grader i vattnet…. Galna människor!
Raffe badade också, kanske inte fullt lika frivilligt, han hoppade från flotte till flotte och missade en gång. Plums, så blev han blöt 🙂

IMG_2588

 

IMG_2591

Imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet igen, efter att ha varit hemma några dagar med trasigt knä, det ska väl kanske gå bra?! Hoppas jag, två dagars jobb sedan är jag ledig i fyra dagar. På lördag åker vi till Göteborg på konsert och sover över en natt på hotell. Tar en tur på stan och shoppar lite på söndagen kanske, det ska bli trevligt!

 

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Även om jag inte direkt är någon ”badkruka” är +7 grader alldeles för kallt. Brrr… Jag har ägnat flera timmar sammanlagt åt städning på senare tid och det lär väl dröja LÄNGE innan jag SJÄLV tycker att det är ”någorlunda klart”… Hoppas att Ditt knä känns bättre nu.

Kommentera

