Vår!

Publicerat: mars 30, 2014 i Okategoriserade

image

En sådan underbar helg vi haft, detta härliga, varma och vackra vårväder! Och jag har varit hemma från jobbet. Först för allmänt dåligt mående och sedan behagade knät krångla så jag har tillbringat helgen på kryckor… Men varit ute i solen iaf. Idag har vovven och jag suttit i solen lääänge, och bara njutit. Jag ha blivit ompysslad av min kära mor eftersom jag har svårt att gå. Nu känns det dock lite bättre så jag går med bara en krycka:-)
Nu väntar jag bara på att maken ska komma hem från jobbet så någon mer kan pyssla om mig….

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Krya på Dig! Trist att inte må bra och dessutom ha ont./ Ljuvligt söt hund. Kram

Kommentera

