Tulpantider

Publicerat: mars 5, 2014 i Okategoriserade

image

Alla dessa vackra tulpaner som finns i  en uppsjö av färger och former! Jag hade ju namnsdag häromdagen och firade mig själv genom att köpa en bukett med fransiga lila tulpaner, helt ljuvliga!Idag är jag lite trött i huvudet efter ha suttit och lagt schema hela dagen, jag häckar i soffan, surfar på datorn och smågluttar på tv:n. Raffe verkar vara ungefär lika trött, han har i princip sovit i min säng sedan jag kom hem med honom från mamma Hundvakten 🙂 Vi hann förstås med en promenad i kylan idag innan vi kom hem….
Skönt att bara köra soffhäng ikväll känner jag!!

kommentarer
  1. Sandra skriver:

    Grattis i efterskott fina du!!! Vilken fantastisk färg på tulpanerna!

  2. Ms. T skriver:

    Håller med Sandra i allt detta. DU, en fin människa, fick ju en hälsning med ett foto på mailen. Färgen på tulpanerna är verkligen härlig. KRAM!

Kommentera

