Tillbaka!

Publicerat: januari 30, 2014 i Okategoriserade

image

Jag har inte slutat blogga, jag har bara haft ett uppehåll!! 🙂 Det har liksom inte funnits ork, lust, tid eller intresse för att fota, skriva eller engagera mig i så mycket annat än mitt jobb och min vardag. Jag krashar i soffan när jag kommer hem, jag vill inte, orkar inte göra så mycket mer.
Men, sakta sakta, tillsammans med ljuset och snön smyger sig lusten tillbaka och jag började till och med idag på en virkning! Jag har väl inte ägnat mig åt sånt på hur lång tid som helst!
Imorgon åker vi till Karlstad för att gå på hockey, sover på hotell och kommer hem på lördag, det ska bli skönt med en liten minisemester.

Jag kommer att återkomma med en liten catchup på vad jag haft för mig de senaste månaderna, kanske bjuda på lite suddiga mobilbilder och börja blogga lite mer regelbundet!! See you!

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Tack för fint mail./ Som Du vet, har jag själv inte kunnat planera något på jättelång tid och snart flyttar ju mamma också!/ Kram

Lämna en kommentar