Höstlikt

Publicerat: september 20, 2013 i Okategoriserade

image

Häromdagen plockade jag in vad som kanske var sista buketten av mina luktärter 😦  Det börjar likna höst ute och vi börjar tända ljus igen… Jag vet inte… Jag brukar gilla hösten men just nu känns det inte helt kul på något sätt.
Jag jobbar i helgen men imorgon ska jag vara ledig för jag ska på scrapträff! Det ska bli himla kul! Tror jag, bara jag inte får någon blockering som jag fick en annan gång jag var på träff, men det skyller jag på mina bordsgrannar:-)
Sen är jag ledig nästa helg! Gud såååå skönt, jag längtar redan! Men än så länge är det långt dit…

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Skrev något här. Hum… Undrar vart det tog vägen./ Nu var det ju höstdagjämningen för några dagar sedan. Idag har det visserligen varit soligt men blåst kallt har det ändå gjort. Så nog KÄNDES det som höst i luften. Mörkare blir det ju för varje dag också./ Vi har haft luktärter förut, åtminstone vid stugan, tror jag. De doftar ju så ljuvligt också.

Kommentera

