Bok nr 12

Publicerat: augusti 6, 2013 i Böcker/Books

image

Japp, det tror jag att det är, ungefär så många som jag läste under två månader i höstas och nu är vi inne på åttonde månaden i år och lika många böcker. Dåligt av mig, men jag har saknat all läslust och så har jag varit så trött att jag somnat efter att ha läst två sidor. Jag har nämligen svårt att hitta ro att läsa under dagen så det blir oftast när jag lägger mig… Men nu så! Semester och utvilad (?) så nu är jag laddad inför hösten!

Dags att sova nu, imorgon står klockan på ringning så jag kommer iväg till ett besök hos sjukgymnasten! Känns inte alls bra att ställa klockan för att gå upp, en otrevlig påminnelse om att semestern snart är slut och allt går tillbaka till sina gamla rutiner. Trist tycker jag, jag är inte alls en av dem sin tycker det är skönt när semestern är slut så de får gå tillbaka till sina gamla vanor…
Nej, usch och fy, jag hade lätt kunnat vara ledig mycket längre!

Kommentera

