Sytt

Publicerat: mars 11, 2013 i Okategoriserade

image

Jag har haft väninnan på besök idag, vi har ätit, pratat, sytt och ätit igen… Det är så avkopplande att brodera eller handarbeta på annat sätt, jag tar mig alldeles för sällan tid till det. Trevligt trevligt! Det får långsamt att sy, det går långsamt att läsa, det går långsamt att scrappa, det känns som om livet rusar fram i högsta fart och eftersom jag verkar vara långsam i allt hinner jag inte riktigt med… Men, imorgon är det jobb igen, och just nu händer det lite roliga grejer där så det känns riktigt stimulerande att gå dit, synd bara att jag ska vara så förbaskat morgontrött, det blir så jobbigt att gå upp då!

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Låter kul. Men visst kan det kännas motigt att gå upp tidigt även när man är på väg mot något roligt. Så kan det ju vara t.ex. inför en resa också.

  2. Sandra skriver:

    Du är ju verkligen så himla duktig!!! Och vad snygga ”skrot”skapelserna blev!!! Imponerande! Kram

Kommentera

