Uppehåll

Publicerat: mars 5, 2013 i Craft

Ja, det verkar ha blivit ett ofrivilligt uppehåll här i bloggen… Tiden och orken har väl inte riktigt varit med mig.
Idag har vi firat maken sin fyllde för ett tag sedan, med ett litet våffelkalas. Ett par timmar tillsammans med familj och släkt, trevligt!
Faktiskt har vi varit lediga hela helgen båda två men det tenderar att rinna iväg så fort, så fort. I fredags var vi hos bror och åt lee god mat efter att jag har varit på vattengympa, och planerat vår Skottlandsresa i sommar. Vi är nämligen bjudna på bröllop där i juli, och passar på att stanna en vecka då. Det ska bli riktigt kul, vi måste bara försöka leja bort hunden gör han kan ju knappast åka med. Hoppas bara att vi hittar ett sommaröppet hundpensionat, annars blir det svårt… Alla våra hundvakter är ju med i Skottland!

Föra helgen var jag på mixed media kurs i Stockholm och det var fantastiskt! Vilken kursledare, vilken inspiration och till och med jag lyckades åstadkomma något jag är stolt över. Vår kursledare var ”Finnabair”, vars alster jag ba
ra älskar. Jag hittat inte adressen till hennes blogg nu men ska försöka lägga in den imorgon.
Visar iaf ett alster av det två jag skapade då.

image

Imorgon är det jobb igen, sex härliga dagar på raken! Lockar inte särskilt just nu men bara jag kommit dit brukar det vara ok…. Lite sömn innan nu bara, vore bra 🙂

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Du är duktig på att skapa./ Låter skoj med resan till Skottland också. Skulle vilja ha något att se fram emot också…

Kommentera

