-19

Publicerat: januari 24, 2013 i Okategoriserade

…och freezing cold i sovrummet. Tur att jag har mitt duntäcke och en varm liten hund i knävecken.
Det kommunala bostadsbolaget som hyr ut lägenheten till oss är inte generösa med värmen, trots 30 grader på elementen så är det typ 17 grader inne när det är så här kallt ute. Tofflor, tröja och filt på är det som gäller kan jag säga. Inte ens varmvattnet har hållt någon värme idag, det var bara pissljummet när jag skulle diska idag, det blev knappt rent.

Men nu ska jag mysa ner mig med vovven och sova, jag hamnade framför tv och såg ”tunnelbanan” så det blev lite senare än tänkt:-)

Kommentera

