Bok nr 3

Publicerat: januari 17, 2013 i Böcker/Books

image

Japp, jag läser vidare… Just nu är jag dock så trött på kvällarna att jag inte riktigt orkar hålla uppe ögonlocken någon längre stund. Idag har jag varit och firat väninnan som fyllde år för några veckor sedan, ätit rasande god kladdkaka, och pratat en hel massa. Nu känner jag dock att jag verkligen borde ta tag i mina matvanor, ska bara styra upp och planera lite, men snart så! Jag har ju ändå börjar med att försöka promenera en längre stund varje dag och imorgon börjar vattengympan, så det är på gång! 🙂 Det känd i min kropp att den inte gjort så mycket på ett tag, och ätit alldeles gör ohälsosamt. Det har dessutom hänt saker i familjen som fått mig att tänka till en extra gång. Ta hand om kroppen, det är lättare sagt än gjort för det mesta….

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Jag läser något varje dag och kommer möjligen att gå med i Bonniers bokklubb ett tag också./ Igår eftermiddag promenerade jag runt en liten sjö för första gången på länge. Behöver också gå ner något i vikt och skall försöka ta tag i detta nu!!!/ Önskar DIH lycka till!!! Kram

Lämna en kommentar