Deppig

Publicerat: oktober 13, 2012 i Okategoriserade

Jaha, då har den där förkylningen som florerat på jobbet drabbat mig också. Det är inte liksom läge för att vara förkyld nu (är det någonsin det). Jag är sjukskriven från jobbet och ligger hemma i soffan framför massa mat- och bakprogram som jag tajmat in på boxern. Det är lite grått ute, så tända ljus, en god filt och en kopp te är inte helt fel. MEN! Jag skulle ju på fest ikväll, och jag måste ju avstå den nu, det är skittrist! 😦

Maken får gå och vara trevlig för mig också, men hur kul är det att ligga hemma då?
Ingen god mat och dryck, inga gamla bekanta, inga skratt och skojigheter.
Jag får väl mysa ner mig med vovven och försöka krya på mig, det är en massa möten nästa vecka som jag inte vill missa….

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Krya på Dig! Det är ju ALLTID jobbigt att vara förkyld. Minns att jag fick influensa för X antal år sedan och inte kunde vara med på någon fest av något slag.

Kommentera

