Fredagkväll

Publicerat: september 28, 2012 i Okategoriserade

Vilket fantastiskt fint höstväder vi har haft här idag. Inte i morse kanske, då var det grått och blött men under dagen! Härligt! Personligen behöver jag allt solljus jag kan få för att orka med resten av hösten och framförallt vintern!

Jag har nu landat i soffan, med vovven på mina fötter som värmer mig, och ett glas gott vin. Maken är och köper hämtmat idag, orkade liksom inte laga till någonting. Balkanmat tror jag det var eller nåt, något nyöppnat snabbmatställe här i stan.
Det är skönt att koppla av nu, jag har varit på vattengympa och känner mig lite trött efter det, så det blir en långsam och skön kväll i soffan typ resten av kvällen. Har väl några borden att göra, bland annat ett kort som är beställt och ett dokument som ska skapas för jobbets räkning, men jag har ingen lust alls idag. Eftersom jag inte börjar förrän kl 15 imorgon så hinner jag väl lite innan.
Skriva något mail och brev ska jag försöka orka med iaf.

Maken jobbar natt, så vovven, kissen och jag ska mysa ihop här ikväll:-) Blänga lite på tv, surfa runt på bloggar och annat kul, och bara njuta av en ensam fredagkväll, det var lääääänge sen!

 

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Vi hade väl samma typ av väder igår också, soligt och +12 grader på eftermiddagen./ Tänk att många faktiskt är ensamma JÄMT, IBLAND är det självvalt men inte alltid!

Kommentera

