KM

Publicerat: september 1, 2012 i Okategoriserade

image

Efter en kort natt vart det dags att åka ut till sjön tidigt i morse, ett klubbmästerskap väntade innan det var dags för mig att åka till jobbet. Jag har äran att vara förste fotograf vid tävlingar, andra tillställningar och helt vanliga dagar vid sjön. Ett viktigt uppdrag som jag måste fullfölja:-) Ett fantastiskt väder och god stämning (nåja, en del får ta emot mer psykningar än andra iofs) gjorde första delen av tävlingen härlig. Sen var det dags för mig att åka och jag missade ungdomarnas premiär på hoppet. Kanske var lika bra det, så slapp jag vara nervös för våldsamma krasher…. Jag har ju varit med förr, när bror min hoppade så jag vet hur sådana krasher kan sluta….

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Har väl misat vad som hände Din bror. vad hände?/ Det har varit riktigt somrigt här idag, mer än igår då det var mulet och en del duggregn också.

Kommentera

