Slömester

Publicerat: juni 20, 2012 i Okategoriserade

Precis vad min bror kallade semestern när han var liten och vad jag hoppas jag kan få i år. En slö semester! En hel del att göra och flänga runt på men framför allt tid för vila… Jag känner väl oss iofs, så mycket vilande brukar det inte bli, iaf inte om jag får bestämma men i år ska jag försöka koppla av och vila ut lite också, inte bara åka runt.
Med detta sagt, så har jag alltså SEMESTER nu!
Jag börjar den imorgon med att klippa mig, luncha med väninnan, besöka Erikshjälpen med min brukare och dricka vin med min man. Eller, han dricker nog öl:-)
Jag börjar redan känna mig lite panikslagen för allt jag ska hinna med, och alla jag ska träffa, så gick det ned den vilan…. Men jag ska försöka hinna med det också förstås!

kommentarer
  1. Annika skriver:

    Grattis! Häääregud, stressa inte direkt! Jag har sommarlov nu- fast inte riktigt hela tiden. Ska jobba några dagar in emellan. Lite kontakt kring katterna framöver kanske…? NJUT nu Mia!

  2. Ms. T skriver:

    Slömester är ett riktigt fint ord och hoppas att Du får just en sådan också… På midsommardagen är jag, mina föräldrar m.fl. bjudna på ”släktträff” ute på landet. Det har blivit tradition i ett antal år./ Det är ALLTID viktigt att kunna KOPPLA AV också!!!/ Vissa har hemester också…

Kommentera

