Odling

Publicerat: juni 20, 2012 i Odlande, Okategoriserade

image

Sitter på balkongen i solen, njuter av att ha semester! Odlingen tar sig på visa ställen, andra not so much… Imorgon ska det bli fint väder och då ska jag passa på att plantera om lite av mina plantor så de mår bättre. Nästa vecka tror jag min favorithandelsträdgård har halva priset på resterande växter så ett litet besök blir det nog där. Vill ha lite mer kryddväxter, de jag köpte sist gång har jag glömt vad det var:-)

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Låter härligt.

Kommentera

