3 veckor

Publicerat: maj 29, 2012 i Okategoriserade

…lite drygt, sen har jag nästan fyra veckors semester! Så skönt det ska bli! Hoppas det blir hyfsat väder också. Planer har väl börjat smidas lite smått…. vi åker troligen till Stockholm och hälsar på bror en helg (kanske om han hinner…), ett par dagars övernattning på kusten, en helg till makens barndomsstad för festival och en 30års fest är inbokat just nu. En hårdrockskväll utomhus här i stan ska vi också försöka besöka… Sen är det ju umgänge med släkt och vänner som vi inte hinner annars, kusin som kommer hem till Sverige några veckor, väninnan som kommer hem till Sverige några veckor:-) Kanske någon övernattning tillsammans med brorsbarnen någonstans. Det värsta är att snart är semestern över och det är dags att börja jobba igen. Jag önskar jag inte hade jobbat heltid under sommaren men så är det ju!:-)
Det är mycket jobb nu, jag gör tre helger på rakan och en hel massa där mellan det, och trött är jag så in i vassen, ingen bra kombo!

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Hoppas att Du får en riktigt härlig och avkopplande semester när den till slut kommer. Hoppas ju också att det blir fint och varmt väder.

Kommentera

