Värme

Publicerat: maj 22, 2012 i Okategoriserade

Äntligen känns det som om sommaren är på väg! Jag har suttit länge på balkongen idag, skönt att kunna utnyttja att jag är hemma från jobbet. Suttit i telefon flera gånger idag, läääänge, vilket inte är vanligt nu för tiden, men mysigt när det väl händer. Förr kunde jag sitta i timtal varje kväll med mina hos vänner men livet förändras tydligen, för oss alla… Jag har köpt en supersöt pense (hittar inte alla tecken på den här telefonen än) som jag njuter av när jag sitter på balkongen i väntan på att mina andra blommor ska växa upp.

image

Nu är det dags att släcka och sova, det blir sena nätter sen vi upptäckt spelet RUMBLE på mobilerna, helt beroendeframkallande! Men som sagt, mysa ner mig i sängen om jag får plats bredvid maken och hunden, det är inte mycket kvar:-)

kommentarer
  1. Ms. T skriver:

    Vilka vackra blommor./ Bortsett från mina föräldrar blir det sällan andra samtal numera. Skulle ju kunna ringa någon, men vill ju inte ha för ”saftiga” telefonräkningar heller…

  2. Ms. T skriver:

    Jag har väl egentligen alltid varit mer för att skriva än att ringa också.

Kommentera

