Knäelände

Publicerat: april 29, 2012 i Okategoriserade

Igår jobbade jag, haltade allt mer framåt kvällen, och när jag väl kom hem och satt i soffan en halv timma kunde jag inte resa på mig. Tur att vi har kryckor hemma…. Jag fattar inte riktigt vad det är, jag har ju känt att det är sämre, knät, men inte så här.
Kanonsvullet, och ont både på baksidan och framsidan, jag har inte kunnat räta ut knät och inte stödja på benet.
Så idag är jag hemma från jobbet, vilket antagligen orsakade kaos, men till vilken nytta hade jag varit, stillasittande med kryckor?

Vad ska jag ägna dagen åt då, som inte kräver något av mitt knä…. Ligga och läsa kanske, eller så blir det kanske lite ”konst” med mina ny fantastiska kritor som jag fullkomligt älskar! Vi får väl se, mamsen är snäll och tar hand om hunden i eftermiddag, medan maken jobbar eftersom jag har liiiite svårt att gå ut med honom.

kommentarer
  1. TB skriver:

    Stackare, och det MENAR jag verkligen – vad är det med Ditt knä.?! Klart att det måste kännas handikappande att ha det så där!!! Har skickat ett ”bokpaket” till Dig idag, men i och med 1 maj på tisdag, lär Du väl få detta på onsdag. Hoppas att det kan kännas som lite uppmuntran. Kram och krya på Dig!

Kommentera

