Trädgårdsmässa

Publicerat: april 15, 2012 i Family, Odlande

Sena nätter blir det måste jag nog erkänna, men när man har både trevligt och roligt blir det lätt så. Nu är det dags att försöka sova iaf.

Igår var vi ute och åt med lillebror och hans tjej, första gången vi träffade henne och hon verkar jättetrevlig och sympatisk. Kul! Vi var på Och himlen därtill, och maten var riktigt fin, för att inte tala om drinkarna:-)

Idag har mamma och jag varit på trädgårdsmässa ”Nordiska trädgårdar” i Älvsjö. En enormt stor mässa med mina mått mätt, och alkt man kan uppbringa att ha i en trädgård. Nu har jag ju inte trädgård men det hindrade inte mig från att shoppa… sticklingar av pelargon, fuchsia och hoya, potatis att sätta på balkongen och en massa kryddväxter.
Det var riktigt roligt, men också jobbigt att gå runt där massa timmar, mycket folk var det också. Massa ny inspiration fick jag och vi åker mig nästa år också!

Nu lider helgen mot sitt slut, och jag börjar längta hem till man och hund… men kanske inte lika mycket till jobbet.
Tidigt i morse när jag vaknade insåg jag att det hade snöat en hel del och håller nu tummarna för att vägarna ska vara fina när vi åker hem imorgon eller övermorgon…

Natti natti!

Kommentera

