Weekend

Publicerat: mars 28, 2012 i Okategoriserade

Äntligen har vi något gemensamt att se fram mot, maken och jag. En weekend i Göteborg, på hotell, biljetter till Gotthard, (till makens stora glädje, och som har ny sångare sedan vi sist såg dem, förre sångaren dog tragiskt i en motorcykelolycka trots att motorcykeln stod stilla och han inte ens satt på…) och förhoppningsvis också till Lena Ph på Rondo. Inte förrän i oktober iofs, men ändå! Bara det att få åka hemifrån (inte så långt, men iaf…) bo på hotell, äta hotellfrukost, mysa runt på stan, koppla av, dricka och äta gott… nice!

Sommaren blir lite si och så, tidig semester för oss, troligen inga större utflykter mer än till lillebror i Stockholm, utan mest försöka koppla av hemma. Jag var ju snäll mot min arbetsgivare i år och bytte semesterperiod… brukar inte sjuksköterskor som byter eller skjuter på sin semester få extra lön i vissa landsting?? Jag kanske borde kräva det av min chef:-)

kommentarer
  1. TB skriver:

    Är inte så bekant med gruppen men kul att ni får åka – ja, en både märklig och tragisk motorcykelolycka blev det ju för förre sångaren./ Det är tyvärr många som ALDRIG kommer hemifrån nästan NÅGONSIN!!!/ Jag har ju aldrig jobbat som sjuksköterska eller liknande, men reste någon gång bort på vintern, men lönen var nog samma ändå…

Kommentera

