Branäs

Publicerat: januari 12, 2012 i Okategoriserade

Vi lämnar regn, rusk och halv storm och åker mot ett, förhoppningsvis, soligt och snöigt Branäs… Brorsbarnen och bror ska åka skidor, jag och kära mor ska lata oss, promenera, läsa, handarbeta och sköta markservicen antar jag… Raffe är med förstås men maken är kvar hemma. Han jobbar för ovanlighetens skull. Kul att alltid göra saker utan honom. Eller inte..

Well, runt fyra timmar kvar att åka i bilen plus lite rast på det. Nog dags att slumra lite tror jag…

kommentarer
  1. T skriver:

    Här är nog +1 nu och jag tror att det har regnat, har inte kollat så mycket än. Det tycks inte blåsa så mycket i alla fall./ Det var massor av år sedan som jag åkte skidor, varken jag eller mina föräldrar äger några numera heller. Ha det så bra i Branäs!

  2. Annika Dahlberg skriver:

    Åh…. Liiiiite avundsjuk blir man ju… Låter som jag gärna skulle tillbringat helgen med me:)

Kommentera

