Irriterad

Publicerat: november 13, 2011 i Okategoriserade

Ibland blir jag så trött. Jag sitter utanför jobbet och kommer inte hem!! Nyckeln till bilen har slutat funka, det går inte att låsa upp med fjärren, och vår bil är knäpp så om jag låser upp i dörren larmar den och slutar inte förrän jag låst och låst upp igen fjärrvägen. Suck…

Så här sitter jag, i mörkret, ute. Tur jag har en sådan fantastisk telefon som jag kan leka med. Och en sådan fantastisk mamma som åker hemifrån för att köra hem mig.
Imorgon blir det till att åka igt med den andra nyckeln och testa den…
Usch, jag vill åka hem NU!!

kommentarer
  1. T skriver:

    Låter ju inte helt kul. Undrar om någon skjutsat MIG om detta hänt… Menar ju också att jag har vänner och släkt lite utspridda. Men för några år sedan gick en nyckel av för mig till min lägenhet men till slut kunde en granne som har en huvudnyckel hjälpa mig. Det var visst på sommaren och inte heller så kallt. Minns inte riktigt vad jag hade gjort innan och om jag hade någon mobil tillhands. Men har för mig att jag ringt till mina föräldrar även om dom bor 4 mil bort. Kan ju inte så många nummer utantill precis!!!

  2. Lisa skriver:

    Mmm.. sånt där händer BARA när JAG har bilen! Men ännu har jag inte köpt ett extra batteri att ha i plånboken….*undrar-varför* ;-))

    Kram

Kommentera

