Bebisgull

Publicerat: oktober 21, 2011 i Okategoriserade

Klockan är inte ens tio och jag ligger redan i sängen, en fredagkväll och ledig helg. Så här tidigt ligger jag inte ens när jag ska jobba tidigt… Men jag är trött och imorgon ska jag och mamma upp och hjälpa brodern lite. Greja lite på gården, fixa hundgården och lite annat smått och gott. Kanske kan jag få till det så jag kan gå upp och träffa mina små kusinbarn också….
Knät värker också, efter en lång dag på jobbet. Ingen rast och vila där inte, och det märks nu. Svullet, varmt och ont… så en god natts sömn med tillhörande stillhet ska nog lindra en del.

Idag har kusin, barndomsvän och jag varit ute och ätit gott, pratat och diskuterat vår bokcirkelsbok, så långt vi kommit i den. Jättemysigt och kul som vanligt och idag var lille söte Jamie med och förgyllde vår träff. På tisdag ska vi ses igen och diskutera nästa del av boken. Vi har varit tvungna att dela upp den eftersom ingen av oss har hunnit läsa klart den. Det går lite hastigt ibland när kusin kommer hem så det kan vara svårt att hinna klart. Men det här är ett nytt roligt grepp för oss. Och det är klart… vi hittar ju massa annat att prata om också:-)

Gud vad det ska bli skönt att vara ledig denna helg!

kommentarer
  1. T skriver:

    Är själv jättetrött på morgonen och har svårt för att komma upp, men det är ju av andra orsaker… Snart får jag ju mitt pass och om jag skall iväg på någon resa igen kan jag förstås inte vara så här trött!!! Har väl i och för sig alltid varit morgontrött, men det är förstås skillnad på att kliva upp kl. 5 än 9!!!

Kommentera

