Hundlek

Publicerat: oktober 12, 2011 i Okategoriserade

image

En vacker men lång dag avslutas med lite utelek med Raffe hos mamma. Här kan han få springa fritt ute och rasa av sig. Skönt det när jag själv inte kan gå så långa promenader med honom än och husse jobbar kvällen.

Jag var på Erikshjälpens second hand idag och handlade för hela 133 kronor. En filt, ett lakan och tre mjukisdjur till vovven och sex böcker samt två små pumpalyktor till mig. Finfina fynd:-) det är väl ungefär så det brukar bli när jag väl är där, böcker och djur…

Imorgon är jag ledig, det känns gott, sovmorgon och en lugn dag, gillar jag skarpt:-)

kommentarer
  1. T skriver:

    Det blev allt en hel del för 133 kronor…/Vovven ser verkligen gosig ut./ Vi har haft riktigt fint väder här också idag.

Kommentera

