Bingo

Publicerat: oktober 1, 2011 i Okategoriserade

image

Jag kan knappt fatta detta, maken och jag är hemma hos oss, själva, en lördagkväll…. jag stod på mig.och sa nej till en fråga om att hjälpa till lite idag, men kände att vi nog borde vara hemma och umgås med varandra. Efter att jag hade bearbetat (och erbjudit min hjälp ändå lite senare men fick höra att det hade löst sig ändå…..) så kunde jag koppla av. Vi har lagat god mat i form av älgskav och pressad potatis, druckit gott vin till det, sett på hockey och musikdvd med Hammerfall och Edguy så spelar maken lite bingo på nätet. Jag ska nog gå och lägga mig snart. Jag är lite trött efter att ha passat mina söta brorsbarn igår kväll och haft brorsdottern på övernattning. Inga problem på något sätt men det är ju lite mer engagemang än om jag varit själv hemma. Men mysigt hade vi och jag längtar redan till nästa gång.  Eftersom de precis har börjat få sova över här av olika anledningar känns det extra kul.

Imorgon blir väl en allmän röjardag här. Behöver fixa på balkongen, rensa lite lådor och skåp… ska bara muta/hota maken så han också engagerar sig för jag är alldeles för skadad för att göra speciellt mycket:-)

kommentarer
  1. T skriver:

    Mycket låter ju hur bra som helst men inte att Du är skadad förstås!!!

Kommentera

