Mystorsdag

Publicerat: september 29, 2011 i Okategoriserade

Efter besök på vårdcentralen idag, blev jag sjukskriven till och med tisdag nästa vecka, en remiss ska skickas till ortopeden och besök hos sjukgymnast ska bokas.

Känns väl sisådär, visst är det skönt att få hjälp men att jag ska behöva bedömas av en ortoped känns ju inte så kul, vad innebär det liksom?

Men skit samma idag, maken och jag har lite mystorsdag med vår egna tapasvariant, bland annat med marinerad parmesanost, inlagda vitlöksklyftor, kalamataoliver, ölkorv, tapenad, crostini och getost. Mums mums. Lite vin till det och kvällen är underbar.
Hockey på tv:n till makens stora glädje, Färjestad-Djurgården så till och med jag tittar emellanåt. Han håller på Färjestad och jag på Djurgården, intressant värre. Plus att vi är med i DreamTeam på Aftonbladet där vi skapat vårt eget lag och sen får man poäng utifrån hur ens spelare presterar och med detta spelar man mot andra DreamTeam-spelare. Så just nu är hockey extra intressant….

Men, det jag gör mest just nu är att surfa runt på scrapbutiker och önska mig lite nya saker, man vet aldrig kanske läggs det en liten beställning ikväll:-)

 

kommentarer
  1. T skriver:

    Härligt ord ”Mystorsdag”, underbart./Än en gång måste jag ju säga att Du hade en väldans otur när Du halkade så där. Men maten låter ju riktigt god./Ja, det kan ju bli riktigt spännande med hockeyn…Kramiz

Kommentera

