Edguy

Publicerat: september 24, 2011 i Okategoriserade

Då är vi snart iväg på konsert då. Edguy som spelar, och visst tycker jag det är roligt att lyssna på musik live, men just den här gången är jag nog mest med för att maken så otroligt gärna vill. Jag tycker de är ok, men i mitt tillstånd känns det inte som det roligaste att åka till Göteborg, ta sig till Trädgår’n där de spelar, knö med folk och dessutom är troligen två förband. DET är inte kul… Men biljetterna är köpta och jag kan väl inte tvinga maken att åka själv förstås.
Så det är väl bara att lägga på rock-looken och ge sig av!

kommentarer
  1. T skriver:

    Känner tyvärr inte till dem så om de är bra eller inte kan jag inte riktigt orda om faktiskt… HÅRDROCK har väl ALDRIG varit min grej men jag lyssnade mer på ”vanliga” rockband när jag var yngre däremot.

Kommentera

