Vill ha

Publicerat: september 23, 2011 i Böcker/Books

Nu är jag så trött på att ha ont, att inte orka göra något… jag sitter och surfar halva dagarna dessutom framför tv:n, resten ligger jag i sängen och läser, eller sover.
Så nu har jag surfat runt på allt möjligt och hittat massa saker jag vill ha; scrap-och stämpelsaker, garn, broderier, cd-skivor, musik-dvd, inredningsgrejer, kökssaker, kläder, skor… Det är inte hälsosamt att skärmshoppa så här.

Böcker hittade jag en hel massa också! Bland annat:

Och så Två systrars söta….

Man kan ju få drömma om att kunna baka och frossa i alla dessa goda söta saker….

kommentarer
  1. T skriver:

    Jag har tack och lov inte ont någonstans så nog kan jag förstå att det måste vara jättejobbigt att ha det så där./Du kan ju uttrycka Dig mer konkret vad gäller önskemål, kanske Jultomten uppmärksammar…Kram!

Kommentera

