Pyssla

Publicerat: september 22, 2011 i Okategoriserade

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att maken ska bli klar med maten. Pommes frites, färdiga köttbullar och bearnaissås, kulinariskt värre:-) Men, vi glömde ta upp något vettig ur frysen att laga av, så då fick det bli lite akut!
Jag känner mig sjukt sugen på att sätta mig i mitt krypin sen, för att stämpla eller scrappa eller nåt, men om det blir som det varit det sista, så försvinner suget så fort jag hamnar där.

Konstigt nog så räcker inte heller mitt bredband dit in nu för tiden, så surfa efter inspiration blir svårt…
Äsch, jag får väl leta upp några tidningar och någon bok som jag har och se om det kan hjälpa mig på traven. Det konstiga är bara att jag får ett ännu större behov av nya saker när jag bläddrar i dem. Det finns otroligt mycket roligt, fint, spännande och nytt…. Skulle behöva vinna en stor summa pengar bara för att köpa det jag vill, det blir lätt en dyr hobby det här. Speciellt med tanke på vad lite jag skapat sista tiden….

kommentarer
  1. T skriver:

    Det kan vara superskojigt att pyssla. Har ju både Photoshop Elements 9 och ny version av STORA Photoshop och hoppas kunna få till något snart. Bör nog göra fler egna bildkort också. Ja, så skriver jag ju berättelser lite då och då också./ Maten låter för övrigt riktigt god.

Kommentera

