Posten

Publicerat: september 20, 2011 i Okategoriserade

Jag är så irriterad… idag kom avi om ett paket som jag inte har någon aning om var det kommer ifrån, som avsändare står ett företag som fraktar paket och annat åt andra företag. Problemet är att jag inte får ut paketet, för att det står fel efternamn på. Jag bytte ju efternamn när jag gifte mig för tre år sedan och den som skickat detta paket har tydligen missat den detaljen, och nej, då kan jag inte få hämta ut mitt paket…. MORR! Att jag på samma gång skulle hämta ut ett annat paket med samma adressupgifter med bara efternamnet som skillnad spelade inte någon roll. Tyvärr, så kan vi inte göra…. vi har våra rutiner…
Men tack, det var snällt, var inte lite tillmötesgående alls, jag har ju aldrig hämtat paket här förut och måste vara helt okänd. Gud så störande!
Varför ska det vara så stelbent och besvärligt? Och hur ska jag kunna höra av mig till den som skickat något om jag inte kan få reda på vem det är??
Jag hoppas innerligt att det inte är något som jag kommer att betala för som har kommit, inte för att jag kan komma underfund med om jag skickat efter något iofs.
Det hela slutar med att jag blir sur, tänker att jag får fortsätta vara nyfiken för jag tänker fan inte anstränga mig mer alls…
Fast, jag funderar på förstås vad det kan vara för företag eller vad det är, som inte har mitt rätta namn efter 3 år.

kommentarer
  1. T skriver:

    Jag kan verkligen förstå Din irritation och nog tycker jag att både företag och privatpersoner bör ha koll på Ditt efternamn efter 3 år!!! Verkar onekligen mysko. Hoppas verkligen att Du får klarhet i detta mysterium.

Kommentera

