Trams

Publicerat: september 13, 2011 i Okategoriserade

Blev inte mycket pysslat idag inte… vet inte vart tiden tog vägen men kanske det är bra att jag lägger tid på att umgås med maken nu när jag är sjukskriven. Fast vad gör vi? Sitter vid tv:n och glor på ett program som jag inte ens tycker är bra… men vi sitter i samma soffa iaf, det hör inte till vanligheterna:-)

Imorgon kommer lilla väninnan från Åland och hälsar på, lite vin och god mat ska vi väl lyckas åstadkomma här tror jag. Mamma kommer också en sväng och vi ska boka resa till Skottland! Hurra!!! I november ska vi åka, och det ska bli fantastiskt roligt. Jag får väl försöka leda Jamie genom hans andlighet medan jag är där, Och faktiskt kan genomföra mitt uppdrag:-)
Jag ska lära honom allt jag kan om hårdrock, det är givet:-)
Frågan är bara var jag ska börja….

Annars är det för jävla tråkigt att vara så orörlig som jag är, inte mycket jag kan göra som innefattar att röra på sig…. snacka om att känna sig rastlöst…och jag kan lova att det är stökigt i pysselrummet, det behöves röjas innan jag kan pyssla… kan jag muta väninnan och maken imorgon kanske? Nja, det blir nog mest tjöt, skratt och vin imorgon:-)

kommentarer
  1. T skriver:

    Det är sällan jag är ORÖRLIG så där men av andra orsaker har det ju varit så att jag under flera år ofta inte fått något gjort alls!!! Skulle gärna resa till Skottland någon gång, men en lång tid har jag ju haft svårt att ta mig för ens att åka 2 mil… I nuläget har jag inget pass men har jag väl bestämt mig för en resa ska det väl gå att fixa. Men det är säkert lättare att BOKA också om man har ett ressällskap från första början så där!!!

Kommentera

