Bakdag

Publicerat: juni 30, 2011 i Okategoriserade

image

25 grader varmt ute, kvavt och åskan hänger i luften. Och vad gör jag då… bakar!
Men fest på lördag så jag måste börja någon gång. Har dragit ut på det för det har varit gott väder och semester.
Att baka går så där. Jag är egentligen inget vidare på det. Men jag har fått finfin hjälp av brorsdottern och lilla mamma så det ordnar sig nog. Det enda som kan hända är väl att vi får åka och köpa bröd istället….
Nu åter till bakbordet!

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Ser eg. på teve men kunde inte låta bli att ”hälsa på” lite… Det var längesen jag bakade men Dina bullar ser goda ut, någon bakläxa ska vi väl ändå inte tro på, hehehe…

Kommentera

