Ljuvligt

Publicerat: juni 28, 2011 i Okategoriserade

image

Idag har varit en sådan där dag. En sådan där dag när allt har varit bra. Jag avslutar den med ett glas vin på den avsvalnande balkongen, bläddrar i en fin bok och njuter, allt medan min käre make åkte iväg och storhandlade inför festen på lördag.

Dagen har jag tillbringat vid sjön med brorsbarn, kusin och kusinbarn. Det har varit riktigt mysigt och bra. Badat har vi gjort, suttit i skugga och sol, tittat på vattenskidor och njutit av att vara lediga. Det kan vara så att jag bränt mig lite i nacken men det är inte mycket och i så fall enda stället.
Bror med barn har sen varit här och ätit middag på balkongen, i lugn och ro, inte helt vanligt i den familjen.

Nu åter till min bok, resten av veckan blir lite stressig tror jag… snart har halva semestern gått:-(

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Ja, som Du vet har saker och ting börjar lösa sig och jag tror på många bra dagar för min del. Hoppas förstås det för Dig också. Har ännu bara badat två gånger, 9/5 och 10/6 men hoppas att det blir mer snart. Svalkande dopp hör trots allt sommaren till. Har lite att röja upp här hemma men kanske det blir en promenad senare, och en stund på balkongen. Den är ju inte jättestor men å andra sidan hade jag ingen alls på mina förra balkonger!

Kommentera

