Oroad

Publicerat: maj 9, 2011 i Okategoriserade

Jag kommer hem från jobbet och möts av en mycket dämpad och deprimerad hund. Det visar sig att han kräkts många gånger under dagen och legat mest stilla. Det är INTE likt honom kan jag säga. Han äter inte och knappt dricker han heller.
Jag blir så orolig för honom och är han inte bättre imorgon får maken åka in med honom till veterinären. Jag hoppas att det är något mindre lämpligt som han fått i sig och som är borta imorgon.
Lilla prinsen, det här är det värsta med att ha husdjur, när de blir sjuka och dål

iga…
Fy fy fy…

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Lille gubben… Jag minns ju när jag en gång för hyfsat många år sedan måste lämna in en kattunge till ett kattpensionat över jul och nyår eftersom mamma är allergisk. När jag skulle hämta kissen hade hon blivit förkyld så jag fick ta henne till en veterinär. Den annars så vilda och busiga kissen var sig inte alls lik. Men hon blev bra till slut. Lycka till med vovven!

  2. Anne skriver:

    Jag har ju två små pälsar och har många gånger funderat över hur jag tänkte egentligen… Just det där när de blir sjuka, det är ju inte så lätt att få dem att svara på vad som felas dem… Hoppas han kryar på sig, din lille prins.

    Kram Anne

Kommentera

