Soffläge

Publicerat: maj 8, 2011 i Okategoriserade

Det har jag intagit nu. Hela dagen har i princip tillbringats på balkongen. Vi har nämligen haft besök av svåger och svägerska med hund, och även brorsdottern har varit här, och vädret har ju varit alldeles underbart och balkongvänligt. Så där har vi suttit om vi inte varit ute med hundarna så de fått leka. Raffe har farit runt som en duracellkanin medan Miller var betydligt lugnare och såg med lätt överseende blick på den där jobbiga valpen som kunde agerat elvisp.

God grillad älgbiff och baconinlindad kyckling, tillsammans med potatisgratäng bjöd vi på och det  verkade falla väl ut.

Imorgon är det dags för jobb igen, så nu ligger jag i soffan och vilar upp mig inför det:-) Sex dagars jobb denna vecka kräver sin kvinna!!

Datorn här är usel, min hand är ännu sämre, så det är svårt att blogga…Men nu har jag fått tid för en skiktröntgen av hjärnan framöver för att utesluta några konstigheter där, men jag hoppas ju att de någon gång framöver hittar vad felet är för så här vill jag verkligen inte gå någon längre tid, jag är handikappad i det mesta…

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Alla behöver ju vila och avkoppling för att orka./ Har ju själv gjort en hjärnröntgen tidiigare efter trafikolyckan jag var med om i Uppsala. Har ju ännu en del biverknngar av min medicin, bl.a. stelhet i fingrarna men hoppas att jag slipper detta snart./ KRYA PÅ DIG!

Kommentera

