Träning

Publicerat: maj 3, 2011 i Okategoriserade

Ja inte för mig då, utan för lilla prinsen i mitt liv. Han springer som en tok runt i min brors trädgård och jag tränar inkallning. Med lite korv i fickan kommer han så gärna när jag ropar, om han inte anser sig vara på annat uppdrag, som att jaga traktorer, skälla på fem gånger så stora hundar, bära tunga grenar  eller så…

Snart dags att åka till väninnan C och sy och snattra lite. Ska bli trevligt att komma bort till någon ikväll….

Förresten, med prinsen avses hunden, inte maken..

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Ja, det var ju tur att Du förklarade med sista meningen…/ Jag skulle behöva komma bort någon dag eller kväll också men kanske den dagen eller kvällen kommer snart./ Hoppas att kvällen blev trevlig. Men det tror jag nog att den blev./ Men jag har ju vänner lite utspridda och det blir väl lätt så när jag inte har bott på samma plats hela tiden. Detsamma gäller ju några av vännerna också!

Kommentera

