Jamie

Publicerat: maj 2, 2011 i Okategoriserade

Före påsk var ju min kusin här i Sverige, tillsammans med sina ljuvliga barn. Första gången jag fick äran att träffa lilla Jamie och det var verkligen mysigt. Att träff Ella är alltid roligt, hon är en sprallig och charmig liten unge, och jag skrattar gott i hennes sällskap.
Med tillstånd av hans mamma visar jag ett kort på Jamie, kravet var att jag också skulle vara med på kortet, men just den biten kan ni ju bortse från….:-)

Jamie däremot är sötare än socker, och jag längtar redan tills vi alla ses igen…. Men det är inte så långt tills dess, fram i sommar någon gång!

kommentarer
  1. Lisa skriver:

    Sicken lite goding. Ja visst är det mysigt med bebisar!?! Men t o m jag börjar inse hur skönt det är när bebisarna blivit större, så de klarar sig själva lite mer. Var sak har sin tid. *s*

    Kram!

  2. Elisannw skriver:

    Fin bild och jag förstår att Du njuter av den lille godingen!

Kommentera

