Valborg

Publicerat: april 30, 2011 i photos

Här sitter jag, framför hockeyn, med en Edradour i hand, och väntar på att bror min ska grilla färdigt älgburgarna. Jag har suttit på brorsdotterns dator och försökt fixa till så jag kan få ta i min foton, vi får väl se hur det går med den saken. Det lär ni se framöver:-)

Maken jobbar tidigt imorgon, så han har valt att åka hem och lägga sig, medan jag suttit här och njutit av att Ralf kunnat vara ute och springa och njutit av solen förstås. Vi hann med en tur på sjön, Ralfs första i båten, och det var härlig, om än ganska kallt och helt fångstlöst.

Men som sagt hockeyn… den går ju sådär och jag vet inte, det känns som om man kunde stänga av redan för länge sen…. Eller, det är klart, vidare till förlängning och sen straffar kanske, och då blir jag superstressad… Jag ska INTE se på sport, mitt hjärta klarar inte det!

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Har ätit älgkött/stek någon gång för ganska längesen, dock inte älgburgare./ Pappa har ringt men jag vaknade över kl. 11 idag och när han ringde igen hade jag inte ätit frukost så jag ringde upp honom. Han sa att det blåser kallt och det gjorde det igår också. Det blir nog en färdigrätt idag för att ”vinna lite tid”!!

Kommentera

