En!

Publicerat: mars 31, 2011 i Okategoriserade

image

Jag lyckades plantera båda krukorna idag, och det blev fint. En av dem ser ni ovan. Det piggar upp med lite liv och färg ute:-)

Imorgon är det dags att gå på jobbarhelgen igen, det känns som om det BARA är jobbhelg jämt och aldrig ledigt. Kanske beror det på att lediga helger och dagar går så fort….

Jag hoppas på en solig och fin dag imorgon, så jag kan ta en lång promenad med hundskrället innan jag åker till jobbet, det behöver både han och jag… Han har varit mer än lovligt besvärlig i ett par dagar nu, och inget örhänge är upphittat i de svarta påsarna heller:-(

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Jag är nog tyvärr inte inne i någon ”blomperiod” just nu och min tidigare så vackra passionsblomma har jag måst slänga! Fin bild är det ju här.

Kommentera

