Förbaskad!

Publicerat: mars 18, 2011 i Okategoriserade

Fy fan, min systemkamera har gått sönder! Eller inte kameran, tror jag, utan objektivet. Det går inte att få något fokus på fotona. Jaha, det är väl bara att börja skramla till ett nytt objektiv, och om inte pengarna är det största problemet så är det VILKET FÖRBASKADE OBJEKTIV ska jag välja? Jag vill ha tre stycken i alla fall, men det är verkligen inte ekonomiskt försvarbart….

Och så en dator som pajat, och allt annat jag tycker att jag behöver… Det är inte lätt för en stackars kommunalarbetare…

Kanske kan man önska sig lite pengar till sånt här när man trots allt fyller jämnt i år? Fast jag hade bestämt mig för att inte önska något alls, utan bara vänner, familj och släkts trevliga sällskap på en fest längre fram…

Jag känner mig liiiite handikappad uten dessa saker ju!

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Låter trist det där… Jag köpte ju ett allroundobjektiv för några år sedan och det gick på cirka 5000 har jag för mig. Så jag har 2 objektiv till min systemkamera, standard + allround./ Att ha en ”ordinär” pension kan ju vara jobbigt för en del också! Det lär nog dröja lite men jag är intresserad av ett macro-objektiv, kostar minst 8000-9000 kronor./ Jag fyllde ju inte jämnt men fick pengar av mina föräldrar när jag fyllde senast och hade önskat mig det också. Kram

Kommentera

