Ursäkt!

Publicerat: mars 8, 2011 i Okategoriserade

Jag vill passa på att be mina bloggvänner om ursäkt att jag inte har kommenterat på länge i era bloggar, jag vill så gärna, men jag har inte riktigt haft tiden eller ens orken… Sjukdomar har stoppat mig en del också…
Det nya jobbet kräver sin kvinna, eller åtminstone kräver det nya schemat som jag ännu inte vant mig vid det. Jag kommer tillbaka, det tar lite tid bara.
Samma vill jag hälsa mina eventuella mail- och brevvänner som hänger här någon gång, eller andra som jag borde hålla bättre kontakt med. Jag vill, jag vill och jag ska!

Jag uppskattar er så mycket!

Kram på er!

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Nä, ingen hinner ju eller orkar med hur mycket som helst. Men det lär väl komma bättre dagar på olika sätt. Kramar till DIG.

Kommentera

