Bio

Publicerat: mars 3, 2011 i Okategoriserade

Äntligen blev det av, att jag gick på bio med syskonbarnen (och deras far, men honom var de inte lika noga med*L*)

Vi såg Gullivers resor med Jack Black i huvudrollen, och jag måste säga att jag tyckte den var lite smårolig. Annars är det ju sisådär kan jag tycka att gå på bio med barn, jag är inte helt förtjust i tecknade filmer och andra barnfilmer är väl inte så lockande heller, men nu börjar de ju bli så stora att de kan följa med på lite andra sorters filmer också. Men i alla fall, filmen var över förväntan och den fick mig att le och småskratta några gånger, men förstås vid tillfällen där inget barn skrattade! 🙂

Det bästa av allt var att de visade en liten trailer av kommande Pirates of the Caribbean filmen, nr 4. Handlingen i ”Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides” kretsar kring Jack Sparrow och Barbossa som ger sig av för att leta rätt på den svårfunna ungdomens källa, men de upptäcker snart att Blackbeard (Ian McShane) och hans dotter (Penélope Cruz) har samma idé. Jag längtar! Speciellt efter att få se Johnny Depp i piratutrustning som Jack Sparrow på filmduken igen!! Men tydligen måste jag vänta minst till 18 maj då det är premiär för den…

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    När jag bodde i Stockholm var jag på bio lite då och då, men jag tror att det var den 14 december 2000 som jag senast gjorde det och då var det Livet är en schlager. Tycker om tecknade filmer men det beror ju lite på vad det är för något i så fall. Brukar väl inte direkt titta på Simpsons men t.ex. Kalle Anka kan gå bra ibland. Visst är det roligt att få skratta lite också..

Kommentera

