Bokhög

Publicerat: februari 23, 2011 i Böcker/Books, Shopping

image

I natt, vid midnatt for jag och maken, traditionsenligt, till bokrean för att se om några böcker lockade mer på plats än i katalogen. Och, ja, det gjorde det tydligen. Nu ska jag bara besluta om vilken jag ska börja med:-) Det var inte alls mycket folk, när jag var där första gången mitt i natten, var det lång kö in och lika lång kö till kassorna. Men det är lite mysigt att ge sig dit i svarta mörkret och maken fick ju gratis korv, så han var nöjd.

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Måste väl erkänna att jag inte har ägnat någon tid åt bokrean men hade jag vetat att jag kunde få någon med mig hade jag kunnat vara där vid midnatt, för visst låter det mysigt på något sätt. Men jag försöker ändå ha en bok på gång mest hela tiden.

Kommentera

