Tyst

Publicerat: december 14, 2010 i Okategoriserade

Även om man kan tro det, så har jag inte ramlat av från jordens yta. Egentligen har jag massor av tankar om vad jag ska blogga om, men tiden räcker inte till. Det är mycket som ska göras och bockas av, och jag är inte van att jobba som jag gör, utan är van vid mycket mer ledig tid. Det verkar ta lång tid att lära mig hantera det här och hinna med det jag vill.

Idag har jag ledig dag och helt plötsligt var jag så trött att jag var tvungen att gå och lägga mig att vila lite, tillsammans med vovven…:-)
På förmiddagen var jag iväg och träffade tjejen jag är kontakperson för och uträttade dessutom lite ärenden.
Nu har jag en massa saker jag borde göra, men hittar inte orken riktigt än, och så har jag fått huvudvärk känner jag. Jaja, det är nog inte något som två treo inte kan lösa och sedan kanske jag ska ägna mig åt att ringa ett par samtal, skriva lite julkort, städa undan i kaoset här, laga lite mat, se på sista avsnittet av Deseperate housewives, gå ut med hundrackaren, fixa julklapp till kusinbarnet, skapa lite andra gåvor… dags att sluta rabbla, jag kände att jag inte orkade något alls när det blev så mycket. En sak i taget!

kommentarer
  1. Elisannw skriver:

    Ja, ibland blir det bara för mycket… Om allt går enligt planerna kommer en kille från Expert kl. 10; har med sig Photoshop Elements 9 och ska fixa lite med nya datorn, en del måste justeras./ Jag har en påse med julkort och kommer det något till mig som jag inte har räknat med får han/hon något efter nyår istället.

Kommentera

