Arbetsplats!

Publicerat: november 19, 2010 i Okategoriserade

Det verkar som om jag har fått en arbetsplats igen! I en gruppbostad här i stan och jag börjar redan nästa vecka att gå bredvid.  Sen är jag ledig i en och en halv vecka, Stockholm och julmarknad i Rostock står på tapeten.

Arbete i en gruppbostad är inte något jag har föreställt mig själv, men nu är situationen som den är, och jag tror verkligen att det är bättre än det jag gör nu, springer i bemanningen utan att veta något från dag till dag…
Återstår att se, hur jag gör mig på min nya arbetsplats! Det känns åtminstone tryggare att veta vart jag ska, och vad jag ska göra.

Det blir nog bra, fast jag känner mig lite nervös….

kommentarer
  1. Siw skriver:

    Vad skönt för dig att få veta vart du hamnar på för arbetplats framöver .. Kan förstå att det är en stor omställning för dig från tidigare arbetsplats där du säkerligen arbetat mycket ensam med brukaren, vilket har sina för och nackdelar .. Är det ett boende för funktionshindrade eller för äldre som du hamnar på? ..

Kommentera

